Just Another Manic Saturday!

Jag sa nu äre fest ramtills min föelsedag, MED eller UTAN dig!
Nu har det gått lite väl länge och jag mår sådär men...
Igår var det Emelie's födelsedag och jag är inte den so bangar i första taget.
Vi gick ut och jag märker att att mitt kort är borta, vilken jädra otur ?!
Vändningen på kvällen såg inte så ljus ut men i goda vänners lag så blev det kanonkul!
ja.. eller ungefär. Jag spårade självklat ut (in a good way) dansade & sjöng så hjärtligt

Sammanfattningen av kvällen i bilder! 



 "DAMN IT WAS FUN"
                                  Junior


Kommentarer
Postat av: Ninnie!

Fun fun fun!!

2009-04-26 @ 20:35:21
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0