Kläder oavsett väder

Och så var det ju det här med att packa.. Ett evigt mysterium för en ung kvinna som mig. Vad ska man ta med sig och vad ska man lämna hemma? Jag lyckas alltid överpacka. Tar med mig allt jag kan tänka mig kan vara till nytta. Som när jag åkte till Miami vid nyår. Herr T skrattade sig fördärvad åt mig när han såg att jag hade 14 par klackar med mig och utöver det x-antal gladiator sandaler. Hur lyckas jag kan man fråga sig.
Så inför min resa till Lund imorgon funderar jag hur jag ska lägga upp det här. Sveriges väder kan ju vara det mest schizofrena någonsin så man vill ju ta med sig outfits som fungerar oavsett. Jag funtar på två par jeans, ett par vita och ett par svarta, en LDB, en ljusgrå kavaj, min svarta Fifth Avenue Shoe Repair kofta och några toppar. Slänger nog även med mina hudfärgade naked heels från Steve Madden, ett par lårhöga svarta mocka stövlar och mina nyinköpta ljusrosa ballerina skor. Då har jag kläder oavsett väder:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0