" The Clutch "


På senaste tiden har jag tänkt på stilrelaterade saker som jag inte kunnat släppa.
En del av det jag tänkt på är verkligen tabu-stämplade men av någon anledning
så känner jag att jag måste slå ett slag för laget och hylla ett par av dessa "trender" 

Först ut är onekligen en accesoar som är så enkel och chic att den gör en outfit till "IT"
Ja, vi talar förståss om allas våran clutch väskan. Den är ingen direk stortrend iår heller
inte tidigare år, men den är så klockren att jag känner som så: BRING IT BACK ! 
Personligen kommer jag köra stenhårt på Clutchen i sommar och det borde ni
alla också göra.

Alla kan ju verkligen inte bära upp en Clutch som man, men kan man så gör det!
Man kan uppfatta Clutchen som lite "femme" men stil har inget kön...
P u n k t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0