Flashing Lights

sergio benvindo junior
Idag var det dags att ta lite nya bilder. Har liksom inga som är ordentliga!
Jag hade en deadline på sådär igår och det såg rätt mörkt ut. Bilderna är
ämnade till Göteborgs Operan där jag ska jobba under maj månad.
En kär vän till mig ställde upp när jag rantande in genom dörren i panik.
Hon är en fotograf av rang, otroligt proffsig och avslappnad vilket är ett stort plus.
Det hela gick fort och hon fick det jag behövde. Hon hann även bild behandla dem.
Laddar upp en av dom här på bloggen idag men inom en snar framtid laddar jag upp fler!

Om ni vill ta bilder och föreviga din skönhet så hör av er! 

Namn: Sanna Folgerö (Fotograf)
Mail:  [email protected]
mob nr: 0739902992
( Kvalitetsmärkt by "The Mannequin" )


Jag är otroligt nöjd, men vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: Linn

Ah! Det var alltså därför du var liiite snyggare i håret än vanligt. Vi satt till och med och pratade om det under vår otroligt långa fika, haha.

2009-04-18 @ 03:52:35
Postat av: Felix

pra pra!:)

2009-04-18 @ 05:38:17
Postat av: sanna

jag dööööööör!

2009-04-18 @ 11:19:43
Postat av: Coffe

Otroligt snygg tröjja!!! vart har du hittat den? =)

2009-04-18 @ 19:55:06
URL: http://christofferholton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0