Ännu en språkresa till Lund


Sitter på tåget från Lund nu och det är inge mysigt alls. Blickar tillbaka på igår..
Efter att ha blivit nekad biljett då det var fullt på tåget hem igår så bestämde jag och Andreas oss för att shoppa lite Tacos och sedan ansluta till de övriga. Det slutade med att vi satt på hans väns bar och drack de mest underbara drinkar någonsin. De var underbara då, inte idag. Jag tror jag fortfarande kan urskilja varenda smak som fanns i de drinkarna. Alla lukter känns mycket starkare, alla bittra tanter mer irriterande, det är varmt och jag vill hem!
Oj, bitter..
Jag har iaf haft en lika underbar vistelse som alla de andra gångerna.. om inte bättre.
I tisdags åkte vi in till Malmö och jag fick visa upp min lilla shopoholic sida. Vi entrade tre butiker och jag kom ut med ett plagg ifrån samtliga. Jag köpte en underbar luftig, enarmad klänning i en ljus och härlig aprikos-nyans från Tiger of Sweden. Ett par jätte fina preppysafari shorts från Filippa K och även den Safari inspirerade klänningen från H&M som jag berättat om i tidigare inlägg. Grymt bra köp! Efter det gick vi (jag, Andreas, Janina och Jake) och köpte oss en varsin burgare och åkte ned till Västra hamnen för lite solnedgång och longboard. Andreas var stolt då jag snabbt lärde mig och jag kan förtälla att han inte riktigt kommer få ha sin bräda ifred när jag är på besök:) Sedan åkte de två mest kära paren i södra Sverige hem för att dricka lite rosé på balkongen. Åå, så härligt. 
Nej, tillbaka till verkligheten. Nu är det jobb en vecka till innan jag får njuta av min fantastiska pojkvän igen. 
Åå, vad jag är kär och det är så underbart! 
(Jag lägger en minikärlekskräka på mig själv för det här beteendet är inte riktigt ok i offentliga sammanhang.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0