• Lost In Translation....

London Junior Sergio benvindo Wayne Audition Mcgregor

- In lack of beauty, i play the cute card !


Hey,
Alltså jag hade verkligen en bra balettklass och det var nog min bästa
genom tiderna, jag slängde av mig byxorna och dansade i hotpants. Jag var fin men
sen var den andra sidan lite grönare...alla andra PERFEKTA... Dom höll kvar
Don Q, Kitri, Esmeralda, Coppelia och Basilio (Balettrollen)...Ja du fattar,
dom var fyrkantiga, klassiskt skolande dansare. Han vet nog bäst vad han vill ha
men jag åkte efter Balleten där jag mer eller midre såg ut och kände mig
som Quasimodo a.k.a the Hunchback.. stört oskön stämmning var det men jag
hade roligt. Snygga snygga dansare som jag kunde blinkat åt men jag sket i det.
Något som stör mig dock är att jag önskar att dom någonstans hade sett mig dansa
något annat än balett. Jag var också så sugen på att få ta koreografi för det är
i grund och botten det som var det fantastiska som lockade mig hit...
Well well, You live you learn!
Övrigt possitivt är att nu har jag massor av skön tid i London istället...
Måste hålla i pengarna....inte ok

som petter engång sa: "Det går bra nu, kompis det går bra nu"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0