• Skinn Skinn Skinn

            Trend leather  !    

Skinn har verkligen gjort sin ärade comeback på catwalken, främst på damsidan.
Vi snackar väskor, byxor, jackor, leggings. Den trenden har slagit igenom BIG TIME.
Märken som Gucci, John bartlett och Prada har gjort det till nyckelplagg för säsongen.
Herrsidan har varit lite försiktig.

Jag köpte mina skinnbyxor och har sen dess slaviskt använt dom.
Det är garanterat ett bra köp, det är ett plagg som lyfter en outfit.
Skinnbyxorna är sexiga men på ett sofistikerat sätt. Det är lyser självförtroende!
Jag vill se fler killar joina mig i skinn.

Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Nämen hej! Ja jag hade superkul :-) Fan vilken nice blogg du har, måste jag börja följa. kramkram

2009-12-27 @ 08:44:07
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Ja e ett fan

Ja måste få veta vart du har köpt dom? Du e grym Junior!

2009-12-27 @ 14:27:22
Postat av: BasC

samma fråga som ovanstående, vart har du inhandlat dem? :P

2009-12-27 @ 20:43:27
URL: http://BasC.se/
Postat av: viktor

Vart har du köpt dom? Letar ju som en galning efter ett par skinnbrallor!!

2012-10-01 @ 03:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0