• Givenchy Spring 2010

Givenchy menswear ready to wear  spring 2010


Modehuset Givechy
är en av mina personliga favoriter som tidigare nämnt.
Vårens Herrkollektion gör ingen besviken. Det finns en tanke som växer och
som ständigt utväcklas. Precis som förra året är kollektionen stark och innovativ.
Då såg vi mycket i Riccardo Tisci's design som lyfte ögonbryn på många av oss
som kombinationen leggins och bermuda shortsen. Men även valet av material
som skinn, lack och spets. Tisci har enligt mig hittat den fina linjen mellan design
och material för att skapa manliga plagg med mjukare material. Bananas !

Idag hittar vi samma tanke men i en mer uppdaterad tolkning.
Silhuetterna är båda oversize men även välskräddat och kroppnära.
Gladiator sandalerna som kommer i svart och guld är en klar "have2have" 
men också dom bandage inspirerade skorna. Leggings och shortsen är där
vi förväntar att dom ska vara. börjar bli lite av ett trade mark för Givenchy.
övriga accessoarer är övflödiga handsmycken i form av gnogjärn.
Jag tror att det är lite "för mycket" för "mainstreamers" så är detta KÄRLEK....

Mina favorit looks

Givenchy menswear 2010 riccardo tisciGivenchy menswear 2010Givenchy menswear 2010Givenchy menswear 2010Givenchy menswear 2010Givenchy menswear 2010Givenchy menswear 2010


Kommentarer
Postat av: kruse

så sjukt snyggt! fan vad jag hatar vinter!

2009-12-29 @ 01:04:12
URL: http://kruseojons.blogg.se/
Postat av: Kruse

ja det vet jag, eller vadå? x>

2009-12-29 @ 13:37:16
URL: http://kruseojons.blogg.se/
Postat av: Daoud

Sv: Det är bara ren logik!:) Gör det:)

2009-12-29 @ 17:48:32
URL: http://daouds.blogg.se/
Postat av: north face outlet locations

I love the abercrombie outlet online very much.If you are looking for a good online store,just choose the abercrombie outlet to order the abercrombie outlet clothes you need.

2011-11-30 @ 10:44:19
URL: http://www.northfacelocationsoutlet.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0