• Saknar San Francisco

          
           San Francisco Marc Jacobs


God dag,
Ännu en dag vaknar jag jäms tuppen 06:30 vilket för mig är mycket märkligt.
Jag sover ju oftast till jag vaknar så att säga. Klev upp ur sängen och ser en
grå himmel och vit snö allting annat spelade liksom inge roll längre, usch usch!
Jag kokade en pappa kaffe Satt på min ipod på shuffle och började plötsligt tänka
på San Fracisco. Gaaaaaah, livet var som bäst när jag var där. Många fina minnen!
Visst är staden i sig kanon. Fina parken, bra shopping, mysiga barer men DET tar
backsätet. Jag växte så mycket som person och dansare där, lärde känna mig mer..
Jag var konstant mentalt stimulerad och inspirerad. Det är så viktigt för mig.
alla Möten, Konverationer, Människor och Miljöer var så stimulerande på ett sätt
som det inte är här vilket är okej men på en grå dag så blir kontrasterna för starka.
måste erkänna att jag var lite bitter när jag började skriva men nu har jag drunkat 
i varma goda minnen och nu ska jag slå slag i saken och sätta lite färg på livet idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0