• Us Church vs Lady Gaga

                  Lady Gaga                                                       

Lady Gaga dömd till helvetet av Amerikanska Kyrkans medlemmar.
Ja, nu har hon hamnat i skiten. Det var väntat men NU kom det tillslut.

Westboro Baptiste church gick ut med ett uttalande som spred som en löpeld.
Dom påstår att Lady Gaga, 23, är en guds hatare som med sina 8millioner
sålda album svärtar unga amerikanska ungodmmars sinnen med sin
provokativa musik,scenshow och stödet för homosexualitet.


Kommentarer
Postat av: Frida

haha, sick! jag är kristen och sitter typ och garvar. så jävla löljigt! är det inte bara kul för henne att hon vågra sticka ut och har lyckats med sin karriär liskom? jag tycker att an ska stödja de homosexuella, kärlek som kärlek! haha, oj, jag låter arg, men jag håller med, gaanska sjukt.

2009-12-28 @ 11:54:29
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Men gud är inte de du :O? hahah dansade inte du på danscenter förut :P? han hette och junior iaf :P haha



/AmandaVarDet

2009-12-28 @ 22:25:04
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Anonym

GAGA <3



jag hoppas verkligen på fashion och värme i helvetet!! haha

2009-12-30 @ 03:04:03
Postat av: Robert

Väldigt stor skillnad på Amerikanska kyrkan och Westboro Baptiste church.....

2009-12-30 @ 08:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0