Oooja!

Vaknade upp imorse i soffan där jag hade somnat igår. Såg en bra film, Den Svarta Dahlian där Scarlett Johanson gjorde en enastående roll tillsammans med bla. Josh Hartnett. Sevärd!
Sprang iväg till gymmet och gick på bandet i en timme. Jag vet, det låter inte mycket men utan iPod, utan ljud från de nya fräscha plasmorna de satt upp på Njoy kändes det lite sisådär roande att spendera 60 minuter med rullande mark. 
Önskar jag kunde ge er en Dagens Outfit men det bliiiiiiringe! Men kan avslöja att det blir mkt svart och oftast en liten keps under träningstimmarna. Vill även tillägga att jag är grymt arg på mig själv som missade Yogan idag. Svårt att ta pass när man jobbar som jag gör.
Nu bär det in i duschen då jag ska tvåla in mig med en Victoria Secret body wash för att känna mig någorlunda fräsch när jag står och lagar entrecote hela kvällen på Gränden.
Ha en underbar dag!
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0