• En kväll på Göteborgs Operan

göteborgs operan interiör guys and dolls

 

Jag har spenderat helafton på Göteborgs Operan och kollat på Guys & Dolls!
Måste erkänna att jag inte varit så mycket på musikaler, inga alls faktiskt.
MEN, jag gillade det. Det var underhållande på många sätt. Casten var
enligt mig väldigt bra, och den va så att säga proffsigt gjord men faktastiska
Specialeffekter om man kan kalla de för det. finfin kväll följt av lite vin...

--------------------------------------------------------------------------------------

 

I spent an evening watching Guys and Dolls  at the Göteborgs Operan!
I must admit that i haven't watched very many musicals, none actually.
BUT, i enjoyed myself alot. It was vey entertaining in many ways.
The cast was very good accoridng to me. A well produced musical with
amazing specialefects. After that we went for wine, cozy evening!

 

 

guys and dolls kostym dans musikal

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0