• Got The Job

Oslo danse ensamble benke rydman christopher aroni jo strömgren merethe lingjaerde subjazz karl & knut jazz



I lördags reste jag till Oslo på audition till Oslo Dans Ensemble (ODE)
Jag hade alltså varit vaken i en bra 26 h med lågt näringsintag, sjuktligt trött!
kl 11.00 började vi med en balettklass följt av Hiphop följt av Jazz.
Alltså..Min hjärna var så kokad. Minns inte längre den dagen riktigt.
Det är mest sådär...Ja, Suddigt! Ett stort rökmoln. Ja ni fattar!
Kom hem idag och som vanligt slängde jag upp datorn och kollade mejlen.
Då visar det sig att jag fått ett mejl om att dom vill jobba med mig...
Shit, va roligt! skönt och fått det jobbet sen vet man inte vad som händer
innan augusti nästa år iof men jag vet att jag har jobb iaf! =) Wei...

Kommentarer
Postat av: NINNIE

Grattis vännen!!! :)

2009-11-28 @ 01:02:15
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: Fatima

grattis till jobbet:)

2009-12-01 @ 20:49:01
URL: http://phatty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0