• Hallarious •


Sergio Benvindo Junior


Hey Guys,

Tillbaka på Hotellet efter en rätt jobbig dag på jobbet, Haft lite ont i en hälsena.
Ingenting direkt allvarligt men det gör ju ont. Efter middagen ikväll hittade jag
en speciell bild jag tog tidigare idag. Någonting alldeles extra och spektakulärt
om jag får säga det själv.
Det är en bil men inte vilken bil somhelst mitt herrskap, oh nono. Denn skönhet
Är en monstertruck döpt efter dockvärldens mest glamourösa stjärna "Miss piggy"
och är begränsad till 45km/h
--------------------------------------------------------------------------------------
Hey Guys,

Back home at the hotel after a hard day at work, had some pain in my
akilles...Nothing serious but it hurts. After dinner i found a special picture
a took just today. Something extra and quite spectacular if i may say myself.
It's a car but not any car, oh nono. This beauty is hot pink monstertruck is
called "Miss Piggy" and limited to 45km/h



Miss piggy Bil












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0