• MTV Europe Music Awards

Mtv European music awards 2009. EMA



Denna dag varje år blir jag smått exalterad,
Jag gillar MTV "whatever awards" jo, Allihopa (dom har så många)
Vem har på sig Vad och hur ser det igentligen ut?
Sitta och distansmobba världens musik elit, härligt tycker jag!
låt oss börja med en uppvärming! Jag tror på en feting flopp från Shakira.
Vi kommer nog alla sitta och skämmas i hennes vägnar. som sagt asballt, hahahah!
MEN andra vi vet levererar är ju Beyoncé, Leona Lewis, Jay-Z etc.
Ja, Alla utom SHAKIRA helt enkelt!




MTV klockan 21.00
---------------------------------------------------------------------------------------------

Every year on the this day i get a bit exited,
I really enjoy MTV "Whatever Awards" jupp, every single one.
There's alot of them..i'm just sayin'
Who's wearing Who and does it look?
It's like longdistance bullying, Fantabulous if i may say it myself !
Let's warm it up a bit, I think Shakira will make us all a bit unconfortable
and embarrased for her sake...like before said, awesome!
BUT we know that there are others there to clean up clean up her mess...
Let's name a few. Beyoncé, Leona Lewis, Lily Allen, Jay-Z etc.
Yup, Everybody but SHAKIRA basicly!

Tune in MTV at 21.00 or something in your homecountry
more info on www.mtv.com

Kommentarer
Postat av: Fatima

åhh fan jag har inte MTV så jag missade det! men det finns ju youtube som tur är, har dock inte hittat shakiras framträdande.hoppas allt är bra!

2009-11-08 @ 02:04:30
URL: http://phatty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0