• There's a fire, Evacuate the building!




Inatt vaknade jag i panik av ett tjut som löd i 700decibel, alltså jättehögt!
Livrädd och försökte förstå vad det var som hände...jo, Brandlarmet.
Då gick jag ut i korredoren på hotellet och då hörde jag någon säga att
vi var tvungna att lämna byggnaden. Jag tog på mig jackan och min MACBOOK
och gick ut ur hotellet. Brandbilar stod redo utanför...
02.00 i Motala står jag i pyjamas och ser helt skön ut och tar bilder.
efter en bra 45 minuter fick vi gå in igen och sova.
Inte så kul när man har föreställning och börjar med klass vid 10...
helt okey dock, nu ska jag äntligen hem till Stockholm igen, WIHOUE =)

Observera att det aldrig var någon brand, det var bastun!

Kommentarer
Postat av: NINNIE

haha usch! Irriterande! Då hade de ju lika bra kunnat brunnit! haha... nee! Skönt att du är oskadd! KRAM!

2009-11-17 @ 16:52:47
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0