Otaggad

Det är lördag kväll, och jag av alla människor är ledig! Under veckan har det strömmat in lite olika förslag för hur jag skulle kunna spendera min totalt, jätte lediga lördagkväll bla. en hustfest ute på landet med lite nya människor vilket lät så trevligt så men jag känner mig sjukt as-otaggad (slå upp det). 
Min bästa väninna Malin är på väg över hit och jag sitter bokstavligen i min rosa morgonrock med mitt nytvättade hår i en knut och äter dadlar, dricker Frameless (direktöversatt) och ser på 'The City'. Orkar jag ens ta mig upp ur soffan, göra mig fantastisk och sedan gå hårt på de små Absolut Vodka flaskorna Malin skickade över i ett mms, eller?
Vart kommer denna kväll sluta?
 vs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0