Tuff, tuff, tuff..

Lund, Lund, Lund... ännu en 5h resa.
Jag har lyckats avverka en kaffe, en espresso, en grov bagel och åtta 'Vänner' avsnitt. Har stört mig på en sak sedan jag lämnade Norrköping där jag köpte min bagel. Varför satsar alldeles för många Cafér på kvantitet istället för kvalitet? Bristande service, kvalitet osv. De har en biljard jätte fina bagels skyltandes i kylen men när du väl köpt den så inser du att det där utstickande, färgglada salladsbladet endast var 2cm lång, 3cm brett och perfekt placerat för att just Du skulle se det och tänka: 'Ååh, vad gott med en bagel med massa färgglad sallasdpå' för att sedan stå där med ett stort retande pekfinger emot dig och ett 'HAHA!' i ansiktet. Usch, jag känner mig utnyttjad.
Tacka utomordentliga ställen som Varda istället. Personlig och äkta service, underbara Cocktails och härlig atmosfär. Sommarens absoluta hangout! 
Nej, tillbaka till 'Vänner'.
Take care children.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vänner klarar man sig bara inte utan på långa resor xD



Mysig blogg du har!

Kram :)

2009-05-11 @ 18:22:55
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0