• Knack Knack Room Service


Nu har jag varit sjuk i ett par dar. Det är verkligen jättejättejobbigt...
jag vill kunna göra lite juliga greijer inte ligga sjuk och invalid i sängen.
Men när allt är som värst så har man iaf sina vänner. Så fina människor.
Jag vaknar imorse och drunknar i piller och frukt/blåbärs soppa som Sara
gick och handlade åt mig sen kommer Omri och Marija med ett rejält lass
med mat från frukosten. Så söta! Folk har kommit hit å hälsat på och skickat
medelanden. Den var en ny för mig...
Jag åker hem idag, känner mig utröstad ur en dokusåpa, usch.....

Kommentarer
Postat av: C

Stackare! men ibland behöver man vara sjuk och vila. Krya på dig!

2009-12-13 @ 14:39:13
Postat av: BasC

Men nej vad synd! Hade hoppats på att få se mer utav dig ju!

2009-12-14 @ 22:47:34
URL: http://BasC,se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0