• Dumbass Airlines

dumb ass, sas, london copenhagen

- Oneway Ticket To Sain City ?

 

 

Okey, minns nu att följade händelse inträffade trots att jag slaviskt följt
det JAG kallar "The meatboll law" det vill säga: Planera,Kordinera,Agera!


Igår kväll satt jag och kollade upp tunnelbana, tåg och så vidare inför min
redag. klockan är 22.30, jag har packat, ordnat papper och kände mig redo.
strax därefter tar jag mig till sängen. Sömn är viktigt när man ska upp mitt i
natten för att ta sig till stanstead och flyga till Göteborg.....
Några timmar senare vaknar jag utvilad och pigg, redom för frukost...
Marija skulle ha sagt "fresh as a daisy" men något känns inte bra!
Tar upp mobilen för att se till så schemat hålls och inser att klockan är
07.00 mitt flyg gick för 5minuter sen och jag är 1h därifrån

 

*deep breath and a moment to collect myself*

 

 

GAAAAAAAAAAAAAAAAH, jag har missat mitt flyg och paniken slår in!
jag tar mina greijer springer ut på Starbucks och börjar jaga flyg.
Jag har föreställningar imorrn, alla flyg är asdyra och nu är det kört..
100 samtal senare kommer jag fram till att det finns bara EN sak att göra.
Det jag bävade för mest av allt var nu ett faktum. Med motlusten som min
enda tröst tar jag fram den laddade mobilen och ringer daddy dearest.

- PAAAAPPAAAAA, jag missade mitt flyg ! Fan,*%€#"€%&
- Okey lugna, Vi fixar det. Jag ställer upp!

I samma stund blev jag en liten pojke igen...usch illa asså.
Det var här min katolska tro kommer in, det fanns ett budskap här!
Jag blev varm inombords. det handlade inte om att dom fanns där för mig
med nya dyra flyg biljetter på 10 min utan att tveka. Det gör dom alltid....
Jag tror att jag har glömt lite hur mycket jag ÄLSKAR min familj.
Okey I fucked up, jag erkänner mig själv beslagen utav mig själv
Men jag har också lärt mig någonting som kommer göra mig gott länge.
Nu vill jag bara vara med dom, Det här blir nog en fin Jul....


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e ju för go!

2009-12-07 @ 13:42:38
Postat av: Fatima

oj låter som en scen ur en film:)! bra att det ordnade sig!

2009-12-07 @ 23:00:20
URL: http://phatty.blogg.se/
Postat av: Fatima

oj låter som en scen ur en film:)! bra att det ordnade sig!

2009-12-07 @ 23:00:38
URL: http://phatty.blogg.se/
Postat av: BasC

snygg visningsbild du har nu du!

2009-12-10 @ 19:02:54
URL: http://BasC.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0