• Jag har blivit pappa

Iphone, Claireece precious jones



Den 18 december blev jag pappa till Claireece Precious Jones!
Yes så heter hon, Min nya fantabulous Iphone. Jag är så sjukt nöjd..
Man måste älska min Mama som gav mig den som tidig men tillika uppskattad julklapp.
jag har redan börjat missbruka den, dock inte med spelen som ALLA andra gör.
men komiskt nog så har ju verkligen ALLA iphones, why is that...really?
Jag hoppas vi kan välkomna henne till våran familj med kärlek och omtanke!


Model Hate Me,
xoxo, Junior & Ms Jones

Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis! Och lycka till med henne i framtiden. inga olyckor som att tappa henne i toaletten eller glömma henne på bussen. God jul!

2009-12-21 @ 22:51:07
Postat av: allie

ihpone är bäst. såg ditt inlägg om att kunna mobilblogga. blir galen på att det inte funkar!!!!!!!!!!

2009-12-21 @ 23:28:53
URL: http://alexandrastil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0