• Frukost

vman & ELLE

Ay Qué Rico,
Nu var det länge sen bloggen, men jag är inte död bara varit utslagen!
Fortfarande dålig från en förkyllning/influensa som har hållt i sig ett halvt sekel...
Käkade frukost, så jävla skönt å slippa göra det igen. Hotell knäcker !
Nu har vi åkt ca 1h timme från Karlstad mot Munkfors, Munkan ;)
Då kan man mata Elle som Nina köpte med sig från London med mig i tanke
är man söt som hon är gör man sånna dumheter, men jag har nå till henne og!
sen är köpte jag VMAN som ALLA borde läsa, den är lite bättre tycker jag...

Nu väntar en föreställning men eftersom jag nog inte kommer vara med så kör
jag en massiv blogg dag, från mobilen så ni kan få lite inblick in vad jag gör
eftersom ingen av er är in närheten =)

Kommentarer
Postat av: Martin Scherer

du bør abbonnere på Harpers Bazaar og, veldig bra :)

2010-02-13 @ 16:21:35
URL: http://www.fotura.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0